Wsparcie

Wsparcie

Serwis krok po kroku – szybko i sprawnie

 

Dbamy o Twój czas, dlatego nasz proces serwisowy jest prosty i przejrzysty. 

Oto, jak wygląda krok po kroku:

  1. Zgłoszenie usterki – Dzwonisz do naszego serwisu i opisujesz problem. Jeśli to możliwe, nasz serwisant już podczas rozmowy podpowie, jak samodzielnie usunąć drobną usterkę lub co zrobić, by uniknąć poważniejszych uszkodzeń.
  1. Wstępna wycena – Podczas rozmowy serwisant dokonuje wstępnej oceny kosztów naprawy.
  1. Ustalenie terminu – Jeśli maszyna wymaga naszej interwencji, wspólnie ustalamy dogodny termin dostarczenia sprzętu do serwisu, abyśmy mogli od razu przystąpić do naprawy.
  1. Protokół serwisowy – Podczas przekazania sprzętu spisujemy protokół, w którym szczegółowo opisujemy wszystkie zgłoszone usterki i elementy wymagające naprawy.
  2. Naprawa i odbiór – Po uzgodnionym czasie (zwykle 5-7 dni) odbierasz w pełni sprawny sprzęt gotowy do dalszej pracy.
  3.  

Szybko, sprawnie i bez zbędnych formalności – Twój sprzęt w dobrych rękach!

Kontakt
Skontaktuj się z nami teraz